Rubriky
Blog Lídy D.

Kolotoč

Myslela jsem si, že budu denně psát, jak nám to s Eliškou jde, ale nestíhám vůbec nic, natož psát. Tak to za ty tři týdny shrnu: Ještě v porodnici jsme museli nechat střihnout uzdičku pod jazýčkem, Eliška ji má stejně krátkou po mně. Milošek to měl taky, ale tam jsem se bála, že ho to bude bolet, proto jsem jim to rezolutně zamítla, ale řešit to pak v jeho pěti letech bylo mnohem horší a hlavně ta dřina s logopedií. Každopádně Eli je třetí dítě, už se s tím nepářu, kojení nám jde bezvadně a až začne mluvit, nebude ji nic brzdit. Hned na to zapomněla, to propichovat uši na náušnice mi přijde horší. Jinak musím Miloška i Aničku strašně pochválit. Moc mi pomáhají, ale je to nápor, i když jsem fyzicky fit. Nejvíc nadšená jsem, že Milošek zvládá školu úplně sám! Jsem ráda, že úkoly maximálně zkontroluju a podepíšu. Před spaním čte Aničce i mně on a je na to moc pyšný! Horko těžko zvládám s Aničkou logopedii, ale už jsme se spolu posunuly na ž, š, č. Jsem ráda, že máme chvilku pro sebe. Držte mi palce, jdu na večerní kolotoč – kojení, koupání, přebalování, kojení, uspávání, přebalování, kojení, uspávání….

Rubriky
Aktuality

Zkřížená lateralita

Děti se ZKŘÍŽENOU LATERALITOU mají častěji neurovývojové poruchy učení jako je dysfázie, ADHD nebo specifické poruchy učení. Také jsou mnohem méně motivováni zkoušet nové, pro ně obtížné dovednosti (třeba naučit se jezdit na kole nebo na lyžích, zapamatovat si novou básničku, ochutnat nové jídlo atd.). Mohou překonat svůj handicap a být úspěšnými žáky a studenty, pokud víte, jak je provázet životními výzvami. O dalších specifikách zkřížené laterality a co je dobré pohlídat, se dozvíte na našich webinářích pro předškoláky nebo školáky. Také pedagogové se mohou seznámit  s dopady zkřížené laterality na školní výkon a jak těmto dětem účinně ve škole pomáhat. Více na našich webinářích a seminářích.

Rubriky
Publikujeme

Logopedická osvěta

Městské listy – oficiální noviny Brandýsa nad Labem – Staré Boleslavi

Díky projektu MAP II pro Brandýsko (č. proj. CZ.02.3.68/0.0/0.0/1
7_047/0011529) proběhly během měsíce února tři webináře na
téma podpory rozvoje řečových dovedností a komunikace u dětí.
Setkání bylo určené rodičům mateřských škol zapojených do pro-
jektu, kteří se chtěli dozvědět něco více o tom, jak již od narození
pomoci svým dětem rozvíjet řeč a celkové komunikační schop-
nosti a také jak předcházet vzniku logopedických vad.