V posledních letech se stále častěji setkáváme s tím, že rodiče řeší nadměrné využívání digitálního (zejména pasivního) obsahu a jeho vliv na děti všech věkových kategorií. Média, pasivní zábava a videohry ovlivňují vývoj dětí více, než jsme si dříve připouštěli.
Není však vše jen černobílé. Chceme-li děti něco naučit a změnit jejich návyky, je důležité mít po boku někoho zkušeného, kdo vás provede celým procesem. Nestačí jednoduše „něco vypnout“ – bez správného přístupu se může situace brzy vrátit do původního stavu.
Vývoj dětského mozku, jeho přirozená stimulace (tedy vytváření výhodných synapsí), proces učení a adaptace na současný svět si u některých dětí žádají více promyšlenou podporu. Co může u jednoho dítěte působit jen jako drobné vychýlení, může u jiného výrazně narušit přirozený vývoj.
Ke každému dítěti přistupujeme individuálně na základě ověřených speciálně pedagogických metod, které vhodně kombinujeme, abychom dosáhli úspěchu a děti se zbavily závislostí a opět objevily radost z učení.